عشان صعب أنساكي

One of my favorite scenes in حكايات بنات
يوسف:
ايه بقى مش حتقوليلي انت عزمتني هنا ليه؟
سلمى:
في مليون سبب
يوسف:
مليون؟ طب قولي أول واحد
سلمى: طيب… أول واحد عايزة اقولك ثانك يو انو انت واخد بالك مني ومش مخليني انو حاسه اني لوحدي في المكتب
يوسف: ماشي. ايه التاني بقى؟
سلمى: تاني سبب اني انا قررت اننتا تبقى وان وف ماي بست فريندز
يوسف: بتهزري؟
سلمى: والله
يوسف: تو… انتي فاجأتيني
سلمى: ما أنا عارفة… مبسوط؟
يوسف: ممم
بيضحكوا سوى
سلمى: ما تتريأش علي
يوسف: لا بس… كده كتير… كده كتير يا سلمى
سلمى: خلص مش مشكلة
يوسف: ده شرف لي, ايه التالت؟
سلمى بتديه هدية
سلمى: هابي بيرثدي… انا عارفة انها نتأخرة شوي
يوسف: متشكر قوي ما كنش ليه لزمة بجد
سلمى: تو… اه الحركات باى البلدي دي؟ ما كنش ليها لزمه! ايه العبط ده؟ ده عيد ميلادك! كل سنة وأنت طيب
يوسف: وانت طيبة
سلمى: افتحها على فكرة… عيب
يوسف: اه ايوه
سلمى: تشوف زوءي… بهزر
يوسف: واو! واي اتش؟
سلمى: مش اسمك يوسف حسام؟
يوسف: لا … اسمي يوسف حمدي
سلمى: أوف! طيب هيا هيا
يوسف: بتمشي
سلمى: طب ليه انا فكره انه اسمك حمدي؟
يوسف: انتي فكره حاجات كتيرة بقى
سلمى: طيب يعني واي اتش انو يوسف حمدي؟
يوسف: اه هي تمشي يوسف حمدي يوسف حسين المهم انها واي اتش
سلمى: ماشي
يوسف: انا متشكر اوي… حلوة اوي
سلمى: بعدين عشان تفتكرني بقى لما تبقى مشهور كده بقى وبقى كده راجل كويس تفتكرني كل ما تتطلع
يوسف: اهممم… هوا موضوع افتكرك صعب اوي بصراحة
سلمى: يعني انا عماله اقولك واحد تنين تالته وفي حاجات وانت تقولي كده في الاخر ايه الرخامة دي؟
يوسف: عشان… انا صعب… صعب انساكي
بيبتسموا لبعض
يوسف: منطلب؟
سلمى: صعب ايه؟
يوسف: عايز اكل
سلمى: لا انت قلت صعب ايه؟
يوسف: قلت صعب انساكي
سلمى بتضحك
سلمى: عايزة اكل اه
يوسف: اه

tumblr_mox3nkB4Bf1rtt08so3_250tumblr_mox3nkB4Bf1rtt08so4_250tumblr_mox3nkB4Bf1rtt08so1_250tumblr_mox3nkB4Bf1rtt08so5_250tumblr_mox3nkB4Bf1rtt08so6_250tumblr_mox3nkB4Bf1rtt08so7_250tumblr_mox3nkB4Bf1rtt08so2_250tumblr_mox3nkB4Bf1rtt08so8_250

Leave a Reply

